Nomad

Gua ni hidup jenis nomad, selalu fly ke sana sini sampaikan hati gua pun teruk ter-effect sama. Tak ada masa untuk setia.

Punya la kerap fly sampai pramugari flight pun dah cam muka gua. Kalau setakat cam saja, gua tak ambik port sangat.

Hari tersebut tiba-tiba flight tersebut buat satu survey. Katanya survey untuk meningkatkan mutu perkhidmatan mereka.

Sebulan dua selepas survey tersebut, gua dah tak nampak muka pramuragi-pramguri tersebut dalam flight tersebut.

Yang gua ingat, gua cuma respond dalam ruang tersebut macam kat bawah ni saja.

"Gantikan barang-barang lama dengan barang-barang yang baru. Barang-barang lama dah tak menarik."

Apa-apa pun gua happy dengan perubahan yang flight tersebut lakukan, gua mampu senyum panjang.


3 comments:

Mia Liana said...

wahhh.. mendalam maksud ayat respon tu.. takkan pramugari pun ditukar baru... hihihi

Anonymous said...

Dari tulisan kat buku tulis kat blog.. dah baca tadi kat instagram.. he he..

finn570y said...

"kreatip" gilaa ah idea . wkwkwk