Pemberitahuan



Assalamualaikum to all boyie and girly,


Puasa ada beberapa hari saja lagi dan secara rasminya Ramadhan akan meninggalkan kita agar kita dapat bertemu dengan Syawal.


Diharapkan semua dapat merebut peluang yang ada ini untuk menambah apa yang kurang dan mencari apa yang hilang. Bulan baik, hari baik sayang kalau kita biarkan ianya berlalu pergi begitu sahaja. Bagi yang rasa-rasa belum start berpuasa, alangkah bagus sekali sekala kita cuba untuk berubah. 

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam yang akan menyambut hari raya yang dijangka jatuh pada minggu hadapan. Mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa ucapan aku begitu awal. Aku ada sebab aku, dan sebab ini tak akan dapat dielakkan. Sebab ini juga akan menyebabkan aku untuk tidak mengupdate blog aku untuk satu waktu yang agak lama. But I will be back, cuma belum tentu bila.


Dalam entry ini aku ingin memberi perhargaan kepada semua pembaca blog kecil aku ini yang tak berhenti-henti memberikan sokongan dan komen-komen yang membina. 

Apa akan jadi dengan cerita aku?

Maaf kalau aku kata aku terpaksa biarkan ia tergantung tak bertali buat sementara waktu. Sekali sekala aku nak jugak korang belajar untuk merindui aku kan. Sementara itu korang boleh buat bermacam-macam spekulasi yang korang nak. Itu hak korang untuk menilai, aku akan menghormatinya. Aku juga nak memberi sedikit penghargaan untuk beberapa blog yang sedikit-sebanyak telah tolong menaikkan blog aku. Blog-blog tersebut korang boleh tengok dalam list dekat bawah.


Most of the reference datang dari blog yang telah meletakkan blog aku dalam blog list mereka. Thanks to them, aku masih ada semangat untuk menulis. Aku juga sedikit sebanyak telah mendapat sedikit nasihat dar seorang blogger yang agak terkenal dalam dunia blog tentang adab berblogging ni. Well I should consider his advice since dia lebih lama berbanding aku dalam dunia blog ni. Aku cuma baru berusia 4 bulan lebih.


Maaf, identiti aku terpaksa aku rahsia sebab aku lebih suka dikenali dengan penulisan sahaja. Bagi yang dah tau tu, tolong diam-diamkan saja. Apa-apa pun aku ucapkan kepada semua.


TERIMA KASIH...


and wait for my come back..

30 comments:

NAZ said...

wa caya sama lu lah lan :) blog lu sekali wa caya haha selamat hari raya adilfitri maaf zahir dan batin :)

hanaahmad said...

aku dah tengok muka kau. nak add boleh? hihi. selamat bercuti berhari raya Pak Lan. *ada blog aku di situ. :)

PinKy MoMMa said...

ceq tau..ceq tau..tapi biarla rahsia haha..

slmt ari raya naa pak lan :)
balik mana tahun ni?

nazirah said...

wow trbek ar huhu
ok tak nak buat spekulasi ape2
just tgu pak lan balek hapdate blog aje huhu.. neway.. slmt hari raya aidilfitri gak maaf zahir dan batin ;)

Blog Eazy Izzuddin said...

fuhh...
selamat hari raya..
maaf zahir dan batin...

Unknown said...

alaa paklan nak g mane! annie mane? emm selamat hr raya :)

Wadi AR said...

ciklan dah pemes la. btw, tahniah. t gua nk dtg umah rayoo

CikRangers (CR) said...

ceq pun tau muka paklan.hehehe..bagus paklan ni x lupa kwn2 even blog da mula pemes.keep it up paklan!!
balik sp roger2.nak serbu umah pakLan.heheheee

Atiqah Wadiah said...

selamat hari raya juga ^^

Namee Roslan said...

elehhhh, aku tahu pak lan siapa..siapa nak tahu..mari tanya sayaaa! gehehhe, Alhamdulillah ben cakap macam tu pada kau. ;) teruskan menulis ok.

Selamat hari raya pak lan.

Bro Framestone said...

Nak lagi power...??

Cepat roger bro pagi ini di facebook

NuReLLe said...

selamat hari raya pak lan..maaf zahir..err..batin kena gak de ke??hukhuk..DUET RAYA jgn lupa pos..=D

PinKy MoMMa said...

cantiknyer banner ada rama rama tu hahaha..tenkiu pak lan..hargai sangat sangat! ;)

oshin-jamel said...

selamat hari raya pak lan (^O^)

Azwa Mohamad said...

selamat hari raya jugak Pak Lan,baru kenal kat blog VL.... heheh

maaf zahir batin yep ;)

Munn Jaafar said...

isy3...mmg tak layak la nk compare ngan kau paklan...sje tukar mood..pasni back to normal...hehe

neway,selamat hari raya paklan =)

*btul kata ben,ko leh pg jauh...aku sokong!

sYafIk-wAy said...

pak lan seorang yang tampan . hehe

puteri kasih said...

saya tau saya tau...hehehe

Terima kasih sebab letak banner saya kat blog ni..terharu sangat

Semoga pak lan cepat kembali semula berblog

Anyway Selamat Hari Raya Pak Lan

AnakPakZohar said...

tau tau...
hehhe...
btw thanks choose my banner.. =)

cik bulan said...

aku punya blog pon bakal bersawang..ape ke gile update masa raya..hahahaha

*pak laaaaaannn~~nanak..*tadah tangan..*mata bersinar-sinar*

Anonymous said...

aiseh..pak lan ni rahsia bbenor lah..nk tau gak siapa itu pak lan haha

Anonymous said...

fuh!...jelesssss!...hahaha

~Kenanga Suchi~ said...

rehat jika letih...
moga cepat kembali...
=)

Munn Jaafar said...

jgn la gelakkan aku paklan...cedih ni tgk blog serba xkena... =(

WAHIDA ALIAS said...

ala...misteri nye..selamat dtg kembali nnt ea

Unknown said...

raya meh la dtg rumah :D

EmpayarUtama said...

Salam dan Selamat Hari Raya. Semoga makin popula yea

Akulah Pak Lan said...

Selamat Hari Raya semua..sorry tak dapat nak reply satu coz internet is so super stupid slow..Have a nice day everyone..

Anonymous said...

alahai bende nih pulak muncul T_T takpe2...hehe..paklan yg mana satu ? haha

Akulah Pak Lan said...

zOeY zAu YaH:
paklan sengaja tak letak gambaq yang real.. =)