Aku dan Blue

PMS aku dah hilang, gila stail sehari saja. Kalau ada gadis-gadis yang nak mintak petua kat aku buleh la calling-calling aku. Aku nak pengeras saja, aku tak minta dikeraskan. Pengeras dia cuma bawak aku p tengok wayang dengan belanja aku brunch saja. Lepaih tuh nanti aku akan cerita rahsia dia. Tobat hangpa mesti tak percaya yang otak aku memang geliga.

Aktiviti kokurikulum minggu ni ditunda sebab geng-geng semua pakat balik kampung, tinggai aku snsorang saja. 3 hari cuti tapi masih tak dak apa-apa plan yang bijak. Almaklumlah semalam PMS, habes semua idea-idea bijak aku hilang. Apek yang juai CD Blue semalam pun moody dengan aku. Kalau selalu tengok muka aku ja mesti ceria gila. Kali ni dia balik dengan hampa. Aku rasa bersalah kat dia. Tobat dia p report kat persatuan CD Blue Semalaysia, bukan aku tak kenai perangai dia. Aku peduli apa.

Aku dah muak tengok cerita blue, aku dah penat sebut perkataan blue. Sampai la tahap kalu ada mana-mana mat saleh yang kebetulan mencari balai polis. Mungkin aku akan cakap, "That biru building is the police station". Kalau dia tanya lagi mungkin aku buat tak peduli. Aku dah tak nak dengaq apa-apa lagi yg berkaitan dengan blue. FULLSTOP.



17 comments:

Anonymous said...

sampai camtu sekali....


blueberry ok..??hahah

Akulah Pak Lan said...

cik ayin:
Biruberry

Anonymous said...

haha asenye PMS hg mmg dah abeh, tp meroyan plak dtg kot, tu pasai duk meroyan dgq kaler blue, hihihhh~

Akulah Pak Lan said...

chikova:
biru ok..biru

Salimah Ismail said...

haha.dasyat naa :P

Hidaya Sarbini said...

PMS tue apa? aishh x hbis2 ngn 'biru' rosak..rosak,.

Akulah Pak Lan said...

Hidaya Sarbini:
U as gadis patut tau lebih lagi..kami laki tak dak PMS ni..

Hidaya Sarbini said...

oo..haha..ok2 faham =)

Akulah Pak Lan said...

Hidaya Sarbini:

Tersenyum

Isaac Ismael said...

nice!

Mohd Hazwan said...

cerita biru ada tak?

Akulah Pak Lan said...

timm:
Thanks for reading

HAZWAN17:
Sold out

Khairi Fakhri said...

mmg xminat pon warna biru.. haha :D

Anonymous said...

kau PMS??tukaq jantina ka??haha..

Akulah Pak Lan said...

k e y r i:
Gay dan les pun tgk..btol ka ni? hahah

zarifah efa pahmi:
aku bukan dot dot dot dalam botol..ok

Anonymous said...

haha..kung hajaq..:p memang blue..

Akulah Pak Lan said...

zarifah efa pahmi:
brapa kali nak ckp...biru ok..biru