Lunch


Hari ni aku dpt gaji (Jeles x?..rasa2nya gomen pun tak dpt lg) + rebate tax(buleh la takat lepaih beli cincin belah rotan sa).

Aku tak mau ckp banyak..teruih p mkn kat sini..San Francisco Steakhouse.
Benda yg aku order (Cheese Burger) xdak dalam menu ni..aku plak jenih malaih sket ambik gambaq. Takpa lain kali aku ambik..aku janji..(bleh pakai ka?)

Takda la mahai sgt..tak da la murah sgt..Since aku ambik Lunch set..murah la sket.. RM18.90 ja..better la dr p makan fast food (kang berubah genetic aku..tak pasai2 aku jd spendaman). Sekali skala ja bai.. ok la kot..Hari2 kalau aku kena cari anak dato la nak support aku..Jd anak ikan.

Pasai apa aku tak mention gadis dalam entry kali?

Maaf la..port dia mmg sempoi..tp nak buat mcm mana bukan rezeki aku kot.
Kalau hampa gay @ pmpn @ nyah, td aku jumpa mamat ni tgh dok buat photoshoot..(aku tak kata dia gay)


Sapa dia?
Pandai2 google sendiri..malaih aku nak explain pasai laki..

p/s: 
aku baru perasan template aku tak cukup besaq..nanti la aku ubah lain..


14 comments:

Oopss..Cikgu Cinta said...

singgah sini...thanks support :)

minat giler ngan ikram dinzly hehhe

Akulah Pak Lan said...

sayangnya minat kita x sama..i lebih prefer Lisa Surihani dr Ikram Dinzly.

Ain Shdn said...

asal gambar balak gua kat sini nehhh!!

Akulah Pak Lan said...

CikBulat: I kipnap dia td..ingat nak buang dlm sungai..kalau u nak..ambik la..i kira kilo

ain said...

lorhh..sebijik mcm muka atok aku kat kg..mcm ne dia leh dtg kl nih

Akulah Pak Lan said...

ain: dia naik bas express

Hidaya Sarbini said...

ensem ikram...tp suka Dr.SMS lagi....tp dh kawen, sobb sobb..hehe

Akulah Pak Lan said...

Hidaya Sarbini: takpa2 jgn riyau nai..dgq kata Dr Rozemy nak single balik..apa kata try cuba test dia tgk mcm mana..

Hidaya Sarbini said...

Dr. Rozemy? haha..xpa la terima kasih...

Akulah Pak Lan said...

OK what..kalau suatu hari nanti u ditakdirkan jd gemuk dia bleh bg jusmate 5 free.haha

Hidaya Sarbini said...

xpe la,, i snggup beli jusmate dr jd wife dia.. huhu

Akulah Pak Lan said...

Hidaya Sarbini:

xpa..nanti i tlg cari doktor lain untuk u

Namee Roslan said...

iqram dinzley eh nama dia? macam mana ntah eja..gigi dia sungguh manis bila senyum. geheh.

Akulah Pak Lan said...

Namee Roslan:
Amboi...minat kat dia ka? hahahaha