Aku yg tengah PMS

Aku tak buleh nak tidoq malam ni. Tengahari tadi gatai pekena Latte yang membuatkan aku HIGH semacam hari ni. Tak dak mood nak google cerita-cerita lucah, bangbus, miyabi, dot 3gp, sabul dan seangkatan dengannya. Teringat plak babyrina masa time-time sekolah dulu. Aku tertanya-tanya apa jadi kat dia la ni?. Secara automatik otak aku tak leh nak berjalan.

Hangpa mesti perasan aku dah ubah template aku. Aku ubah lebih kurang template macam blog-blog cerita lucah/blue yg belambak kat internet ni(google tengok sendiri). Selalu website atau pun blog cerita-cerita lucah ni hanya lebih menumpukan kepada content (kandungan cerita yang berkualiti daripada design serabut serabai). Aku malaih nak hias-hias blog aku ni, nanti takut jadi mcm bilik NYAH plak siap ada patung bagai. Tuh tak termasuk dengan lagu lagi. Dah aku tak bermaksud nak hina blog hangpa.   Blog hangpa, hangpa punya suka. Aci?

Aku dah buang widget-widget merapu yang dok dekat sidebar aku. Aku tak tau pasai apa aku rasa rimaih sangat dengan semua-semua benda tuh. Lebih-lebih lagi dengan menatang yangg dipanggil Cit Cat tah apa nama dia. Aku benci dengan yang dok tulih "I dah follow you, you follow me back". Baca entry aku haram dak pun tau main nak follow-follow. Ingat ni Facebook ka dok main add sesuka hati. Konon buleh fames la kalau org dok add dia banyak-banyak. Buat la secara tertib sket. At least baca entry yang aku tulis, tinggai komen. Nanti aku review la blog hangpa. Aku follow la blog mana yang mana aku rasa nak follow. Aci macam tuh?

Aku tak tau pasai aku PMS malam ni. Demm!!

32 comments:

Anonymous said...

auchh..patut la marah..hee


chill :)

Pendamba Mawar said...

PMS tu ape?hihi.. btul tu rami y cri chat jer bce nye tidak

Akulah Pak Lan said...

cik ayin:
tgk muka u hati i jadi beku

Faiz;
Mr google sgt bijak untuk menjwb

Xyz said...

goog good. kemas sedikit,

asalkan ada kat tepi tuh *yg gedik duk ikot :p

Akulah Pak Lan said...

nurelinda:
I tak buang sebab masih ramai yg gedik nak join

Anonymous said...

cara cakap macam familiar ja..haha..

Akulah Pak Lan said...

zarifah efa pahmi:
Familiar tp kita blum pernah couple..Fullstop

faisal apardi said...

cerita lucah mmg mcm ni ke design die??tak tau pulak..tak penah jegok pun..haaa kantoi...

follow

Anonymous said...

haha..suka duk buat perahsantan..:P

Unknown said...

aih. tiap tiap hari dok ada mood ka nak mengoogle cerita-certa lucah, bangbus, miyabi, dot 3gp, sabul, link biru dan seangkatan denganyaka? baby rina? macam macam.

haha. ya. padahal baru sekali masuk. hari tu. memang bley nampak sangat. kemas. simple dan tak semak otak. tah apa nama. orang cakap kalau pakai baju tidoq tu tada bunga-bunga. tinggal yang G, g jea.

hahaha. follow u, follow me. biasa la. depa dok cari traffiki. kadang-kadang pasaipa apa apa. bukan baca artikel pun. dok nak tamak kawan. hampa dok pikiaq. apa nate la mereka ni. dok blog hari hari. komen punya la ciput. kadakoit ka. dah tu suruh ikut. apa punya manusia.

Akulah Pak Lan said...

faisal apardi:
Thanks sebab follow..tah la aku pun tak pernah bukak website lucah (sambil cross jari kat belakang)

zarifah efa pahmi:
Ramai yg perasan kat i..lumrah org popular

Foster:
Google sebab cari bahan nak menulis..kalau x otak x jalan..nanti x leh nak update blog

Anonymous said...

itulah..baru berapa post dah ramai follower..perghhhh dahsyat la..famous amos gila kau nie..haha..

Akulah Pak Lan said...

zarifah efa pahmi:
Org bijak mmg cepat famous

Anonymous said...

bijak bijak..bijak sebab makan oreo banyak la tue..aku nak try ah lepas nie..:p

Akulah Pak Lan said...

zarifah efa pahmi:
Makan kurang2 sekati sehari..

Anonymous said...

hah??petipu la..kau nie mesti promoter syarikat oreo kan??hehe..

Akulah Pak Lan said...

zarifah efa pahmi:
Penipu yg paling byk berjaya dalam dunia ni.
Kalau aku kata aku tokey syarikat oreo percaya?

Anonymous said...

memang berjaya..tapi dekat dunia jela..;)
kau tokey??huhhh..idok teman percaye..hee..

Akulah Pak Lan said...

mmg aku sebut berjaya kat dunia saja td..
OK aku tipu..aku bukan tokey..aku cuma jiran tokey syarikat oreo..rumah kami selang 100 buah.

Anonymous said...

haha..memang la..ye dah agak dah..accurate gila kau sampai 100 selang rumah kau kira..okay aku ditipu lagi..Sabor jela!!:)

Akulah Pak Lan said...

zarifah efa pahmi:
Maaf la..aku nak jd orang berjaya..terpaksa menipu

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

aiyoo!!
sokong..
aritu pun dah bunag dah cit cat tuh
tah hape2..
baca entry pun tidak..
pastu u folo me..i folo u lar..chaitt!!
kih3!!

erkk..tetibe terPMS jugak!! kih3!!


☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐... HYE!!HYE!!..
☆│▒│▒|▒│▒│ ..PEACE..
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│..MENJEJAK DISINI..
└┐▒▒▒▒▒▒

♥ salam singgah dari mummy weiyda♥
♥ eppy blogging ya!♥

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Fyqa said...

haha. patot la nmpak klainan msuk sini. igt slah rumah tdi. ;)

Akulah Pak Lan said...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥:
Tuh la...jd semak


Fyqa:
Rumah i skrg kondo..dulu dok flet..semak

najihah sahami said...

sama laa..sebab tu mish xsuka folo mereka yg xpenah drop komen.hehehe

Akulah Pak Lan said...

najihah sahami: buat dunno ja..

Anonymous said...

tue dia..bagus selamat berjaya..:)

Akulah Pak Lan said...

zarifah efa pahmi:
pesanan penaja...hati2 dengan org yg nak berjaya

Ikaa Sharin said...

uihh , mara bebeno nampaknye :p

Anonymous said...

ye saya tahu..petipu aih..haha..

Akulah Pak Lan said...

zarifah efa pahmi:
haha

oli said...

ish9...ciannye..ingtkn pmpuan jek yg pms..rupe2nye lelaki ade jgk..curious but intresting ;p