Thor


Ulasan sebelum tayangan:

Power tak aku..belum tgk lagi dah nak buat ulasan. Gila future punya entry. 
Ok, jadi serius seminit...

Thor filem adaptasi dari komik yg terkenal "Marvel Comics". Bagi yg xtau sila tanya pakcik Google. Penat kot nak explain semua kat hampa, byk lagi aku nak olah termasuk Gadis lentik yg dok berlakon dalam cerita ni. Tp since ni cerita THOR..aku dedicatekan untuk para gadis kat luaq sana. Hampa mesti jatuh cinta punya la ngan hero dia. Sat lagi aku tunjuk sebab apa...

Bakal ditayangkan kat pawagam 28 April 2011, hari ni baru 22hb..tiket x leh booking lagi..demm!! takpa sabaq.

Dia punya hero tak lain tak bukan Chris Hemsworth.


Mesti gadis2 tgh dok ter-ngaga-kan? ayaq liuq keluar meleleh bagai. Haram..Dah la tuh udah2 ler. Laki2 tempatan mcm aku ni yang dok ada 6 pack ( ada ka?) dok belambak lagi. 

Rasa fun plak nak tgk cerita ni..kalau aku buat contest hadiah dia tiket wyg mau?


Ok nak bakaq gadis2 dulu dgn trailer kat bawah ni..






10 comments:

ilanilyana said...

yep2 must watch movie! mark!

Akulah Pak Lan said...

tudia..tobat target nak tgk hero dia la tuh..jom2 ramai p melabuq kat pawagam

LuLuLaLaLengLeng said...

uik.?? emsem pelakun..:)

Akulah Pak Lan said...

Lulu:
Meleleh dak ayaq liuq u tgk dia?

NuReLLe said...

haaaaaaaaaaaaa..tolong....hot gila hero die!!!!!!!!!!!!!!nakkkk.. haha..:D

Akulah Pak Lan said...

NuReLLe:

Nasib abik i bukan gay or nyah..kalau x dah lama i terpikat ngan dia..

NuReLLe said...

yerpp..thank God..kalau tak i kena berebut ngn u...haha..:D

Akulah Pak Lan said...

takpa u ambik la dia...
btw..jgn lupa lap ayaq liuq yg tgh meleleh tuh

songforthelover said...

its gettin hot in ere. =p~

Akulah Pak Lan said...

the.prel♥ved.lover:

jaga2.. sini tak dak pemadam api.