Surat tunjuk sebab

Assalamualaikum,

Kehadapan pembaca blog aku yg terdiri daripada gadis-gadis lentik yg dok mengantuk sambil dok korek apa yg patut, bro-bro brutal yg uzur nak sembahyang sambil dok hisap rokok, mak-mak budak yg baru habes memasak rumah sambil dok tunggu papa jahat pulang, datin-datin gersang yg tak sabaq2 nak keluaq p jumpa anak ikan, pakcik-pakcik yg dok lepak kat cyber cafe sambil dok google miyabi, pak gaurd yg tgh curi tulang(smlm kawasan rumah aku kena pecah masuk kot..jaga leklok rumah aku tuh) sambil dok usha gadis lalu, mamat despatch yg masih kat rumah sebab berjaya beli mc pg td dan juga Menteri-menteri yg malaih nak jumpa rakyat tapi plan nak karok mlm ni. Maaf kiranya aku tak dapat nak mengupdate blog aku dengan sebarang entry hari ini.


Sebab musabab utama kerana bos aku cukup jeles tgk aku dok goyang kaki selama 3 minggu tak buat reja. Mungkin dia dah mula benci dengan aku sebab aku dah dimasukkan ke group yg mmg dok nganga saja. Dengan gaya yg selamba dia forward email mintak tolong aku buat reja dia yg menyebabkan aku baru ja sampai rumah ni. (Mandi pun tak lg OK).


Pasai makanan plak, aku tak tau julap apa makcik kedai makan tu letak smlm sampai aku cirit 2 kali. Td tengahari nasib baik aku sempat aku melantak clear nasi kandaq sebelum di serang cirit birit. Potong stim btoi.


Harap2 esok otak aku akan kembali menjadi genius setelah melihat cerita 3 gipi mlm ni.


Sekian


Wasalam.


Yang Tipu,
Pak Lan






15 comments:

Anonymous said...

banyak bebenor kehadapan dia..huhuu

HanisLazimAndTheShaklee said...

ntah apa nak cakap.tapi entry ni mmg berunsurkan sadis dan kejam =.=

Akulah Pak Lan said...

cik ayin:
Org popular mcm i mmg kena byk bg kehadapan

aniswany:
ni surat tunjuk sebab..nak print x buleh..takut kantoi dgn bos

Ana syaiza - chan said...

HAHA....besttt nye surat tujuk sebab dia ni...bagus btol la...HAHAHA :P

Akulah Pak Lan said...

syaiza - chan:
mmg bgs sejak sekolah

Mohd Hazwan said...

ni mesti selalu tulis surat dekat awek ni

Fyqa said...

nampak beno mnipunye~

Akulah Pak Lan said...

HAZWAN17:
Dah tulih terang2 kat profile..BUJANG

Fyqa:
"Yang Tipu"

Xyz said...

oohh oreo ni. gi blog orang komen salah orang. dush3

Syf. said...

haha , kata-2 aliu jekk panjang , ceritanya pendek ,fun

Akulah Pak Lan said...

nurelinda:
typo

syafiqaAzizan:
cerita tak dak makna..pendahuluan yg penting

CahayaCintaIlahi said...

wakaka makcik tu letak julup kambing ngeee adeh cirit birit ek kesian nt makan pil chi kit tek aun ( eh btul ke eja ni ek) ngeeee

Akulah Pak Lan said...

CahayaCintaIlahi:
Tau mana ni? amboi meniaga situ jgk ka?

Maira Quee said...

intro bkan maen..

Akulah Pak Lan said...

MaiRa QuEeN:
Besa la org kenamaan mmg mcm ni..