Ko-Kurikulum Hujung minggu

"997..998..999..1000..OK..1000 lg" ---> tgh buat sit up

Mesti hampa dok heran pasai pa aku dok gila buat senaman bagai. Well nak story mai, esok weekend kot. Selalunya weekend kalau aku tak isi dengan aktiviti ko-kurikulum mmg tak lengkap hidup aku (sebenaqnya dah sebulan hidup aku tak lengkap). Planning kali ni ingat nak p Bukit Broga. Depa kata banyak gadis2 lepak kat sana. Gadis2 yg aku maksudkan termasuklah Gadis Lentik dan jugak Gadis Semasa. Apa beza kategori gadis2 ni? Takpa..nanti aku buat entry khas untuk explain benda ni.

Kalau nak tau sapa kepala untuk aktiviti Ko-kurikulum kali ni..tgk gambaq kat bawah

Cikmatte Taro (Bukan Nama Sebenar)
Dia tak pernah terlibat dalam mana2 aktiviti samseng. Mengedar dadah jauh skali. Cuma dulu pernah ditangkap ketika ponteng sekolah. Namun masa matrik dia menjadi semakin bijak untuk FLY kerana taktik Fly dia sudah di mantapkan selepas bertapa agak lama di bukit Mertajam. Masih bujang dan sedang mencari..sapa yg berkenan..sila add dia kat FB. Maaf dia hanya berkenan dekat gadis sahaja. Gay or Nyah dia tak minat. Laki straight add pun maybe dia pikiaq 10 kali nak aprrove. Sekian.

OK kita sambung balik pasai Broga ni..Kat mana Broga ni? 
Bagi yg jenih buta google maps atau pun jenih yg x reti nak beli GPS..klik SINI. Aku malaih nak explain benda yg sama padahal buleh google ja pun.

Mana gadis-gadis yg aku dok kata?

Bagi yg x pernah sampai anda patut mencubanya. Fun kot. Kebanyakan org akan pergi waktu pagi2 buta sebab depa nak tgk matahari terbit. Dia lebih kurang jungle tracking, tapi kena la panjat bukit sket2. Pastikan hampa semua yg jenih kuat melantak bawak bekai skali. Aku rasa McD Delivery still tak cover kat atas bukit Broga ni. Takpa nanti buleh suggest kat depa tgk mcm mana. Bagi yg terlupa tuh..bleh la beli ayaq @ roti kat bawah sebelum naik.

Anyway nanti kalau aku dah naik, aku akan story lagi..

8 comments:

fyna ahmad said...

klu wat photoshoot kt cnih mmg lawa...

Akulah Pak Lan said...

Mmg sempoi..tp kena p time tgh hari sket sebab baru warna kehijauan lalang tuh naik

Hidaya Sarbini said...

x sabar nak tunggu entry beza gadis lentik ngn gadis semasa... =)

Akulah Pak Lan said...

sabaq nai..kasi suspen sket..nak kena keluaq study cari bahan mcm Jiraiya dalam Manga Naruto (akai jahat dah)

jaya jr said...

haha,broga yang masih belum dikunjungi..

Akulah Pak Lan said...

Jaya jr:

jom2.. rugi mampuih x p...gadis byk

Hidaya Sarbini said...

haha..x habis2 ngn gadis..

Akulah Pak Lan said...

Hidaya Sarbini:

Hidup i tanpa gadis umpama makan nasi tak dak kuah