Bawal Power

Hari ni aku nak buat entry pasal makanan plak. Motif? Aku tgh lapaq kot ni.

Lokasi :Tanjung Village, Sunway Damansara, Kota Damansara(dia dlm food court dekat ngan Balai Polis Damansara)
Pemilik: Emri Blindtribe
Phone : 017353804 or 0173538004
Antara menu yg disediakan:

Set bawal

Set Keli

Set Sotong



Komen:

Semalam aku and da geng p cuba bawal power yg digembar-gemburkan sedap ni. Bagi aku OK la..sebab lain dari yg lain. Lgpun sini mana lagi nak dapat menu mcm ni. Lokasi dia terletak di kawasan di mana byk gadis lentik melepak. Mula2 mmg payah nak cari sebab mata dok tertumpu kat gadis yg lalu lalang ja. Tp last2 skali jumpa jugak. Kedai dia mmg tak nampak, sebab located dalam food court Tanjung Village. Price dia agak ok..paling mahai pun RM10 (set bawal).

Kalau p siang hari, tak nampak sangat la kot gadis lentik yg dok lepak makan situ. Gamaknya hari ahad siang, depa dok tidoq lagi kot sebab mlm sabtu tuh ramai p disco berambu ramba. Smlm kira hanya mampu untuk jamu perut saja, sedikit hampa kerana gadis lentik x ramai time tuh. Mata aku tak kenyang.

OK..sudah cerita pasai makanan ni, lepas ni aku hanya akan buat entry pasai makanan kalau btol2 port tuh ramai gadis lentik lepak.


Sekian.

4 comments:

Hidaya Sarbini said...

eee sedapnyer...dan2 lapar..

Akulah Pak Lan said...

p lekaih..elok mkn masa bawal ni panas2..

Nava Kishnan said...

Bawal is my hubby's fav, can cook everyday and he will still enjoy, thats why it has power as you have mentioned.

Akulah Pak Lan said...

Nava:

Yes...cannot resist the power of bawal..hahaha