Gadis Buntu



SAYA merupakan gadis yang mempunyai paras rupa yang agak menarik. Di tempat kerja saya selalu menjadi perhatian dan rebutan rakan sekerja lelaki. Tidak lupa jugak mamat bangla si cleaner, pun ada hati nak mengorat saya. Namun tak ada seorang lelaki pun yang dapat menarik perhatian saya. Saya agak kesunyian dan memerlukan teman yang dapat memberikan perhatian terhadap saya kerana keluarga saya berada jauh di kampung.

Gambar sekadar hiasan

Dalam 3 bulan lepas saya ada berkenalan dengan seorang lelaki melalui satu laman web sosial. Saya tengok rupa dia boleh tahan, tapi saya tak memilih sangat tentang rupa. Tapi kalau dah jodoh apa salahnya. Saya lagi suka lelaki yang ada pakej rupa dan harta agar terjamin masa depan depan saya kelak. 


Kami buat keputusan untuk berjumpa sebulan yang lepas disebuah kedai mamak area KL. Pertemuan pertama kami tidak mengecewakan saya. Rupa dia memang boleh tahan. Dia sungguh gentleman, dia belanja saya makan roti kapas dan jugak teh tarik. Kami makan bersuap, romantik sungguh dia.

Pertemuan kami yang berikutnya, dia belanja saya tengok movie seram kerana saya pernah bagitau dia yang saya suka tengok cerita seram. Tak sangka dia sanggup berhabis duit untuk membeli tiket "Couple Seat". Semasa tayangan cerita tersebut, ada part yang saya kurang suka. Dia ada memeluk saya ketika ada scene-scena yang suspen. Lepas habis tayangan dia ada cerita dekat saya yang dia tak sengaja terpeluk saya sebab dia memang terkejut betol. Takpa saya maafkan dia. Saya tau dia betul-betul tidak sengaja.

Saya sungguh bahagia dengan dia. Dia ada beri tahu saya yang dia sangat sayangkan saya dan ingin memperisterikan saya. Kalau boleh secepat mungkin. Tapi dia tak pasti sejauh mana cinta saya terhadap dia. Dia pernah cerita yang dia sudah banyak banyak kali dikecewakan gadis. Dia tak nak peristiwa yang sama berulang.

Dia mintak saya "Check-In" hotel dengan dia untuk buktikan cinta saya. Dia mengugut untuk memutuskan hubungan kami kalau saya tidak menurut cakap dia. Apa yang harus saya lakukan? Saya betul-betul sayangkan dia. Saya tak nak kehilangan dia. Inilah cinta pertama saya. Lagi pun saya tak tau istilah "Check In" hotel tu. Saya budak kampung.

Gadis Buntu
Ampang


Sak!!!

Hang dah salah orang ni. Hang tak baca profile aku sebelum hantaq email ni? 


Takpa la, aku akan cuba jugak untuk bantu hang. Kalau hang nak tau istilah "Check In" hotel tuh, jom kita p jumpa kat mana-mana bilik hotel. Nanti aku ajaq. Mau?

Kalau nak jawapan yang lebih mendalam, hang cuba tanya Abg Zam mungkin dia dapat menjawab dengan lebih terperinci.




12 comments:

shida anwar said...

adoilah...murahnya lah nilai hidup..xkan tu pun x leh pikir..teeeeettttttttttttttt

Abang Zam said...

kahkahkah..asal kena tnya aku weh
kang awek tu yg aku kekah..dalam kereta pun jadi

HAHAHAHA

thangs..moga 6pax kau menjadi

hanaahmad said...

hahaha. paklan p ajaq sket bebudak naif ni. aiyo..hahha

NuReLLe said...

mehh aku tlg jwb...LEMPANG NAK????? tak kan tu pun tak boleh pikir sendirikkkkkkk ke gadis buntu oiiii.. #emo

Erin Azizan said...

check in hutel tu pi makan2 kat hutel kan?lalalal

Akulah Pak Lan said...

Kahkahkah..

ratah pun sedap

Qaseh Dalia said...

alahai ..sonang lah nak kena tipu cenggini .. ! haih what the !

Anonymous said...

ape la..senang betol..ish2

FizaFizz said...

alahaiii..cian betul si gadis..ni nk tnya awat semua lelaki nk suh pmpuan buktikan cinta dgn cara cmtu ek??

oppss..x semua lelaki la tp most of them...awat ek? jawab2 :P

Akulah Pak Lan said...

FizaFizz:
Dah nama pun laki..
akal 9 nafsu 1...dia cuba nak test orang yang nafsu 9 dan akal 1 ni..mana tau ada rezeki..kahkahkah..aci jwb mcm ni?

vampire's lovex said...

saja je tuu...sbna nye nak ajak kau pegi check in..huawawawa..

::Mastura Zakaria:: said...

muahahaha..gilossss betuiiiiii..