Selamat Hari IBU...

Firstly aku nak ucapkan...


Selamat hari IBU kepada semua ibu yang ada kat dunia ni (kecuali ibu ayam)...kami sangat menghargai anda. Kepada bakal ibu mertua aku yang masih ku cari-cari..tolong jgn demand sangat nanti. Bakal menantu mu ini cuma kuli.


Ok done with wishing..aku harap mak aku baca blog aku ni.


Sekarang aku nak cerita plak pasai aku jadi Lucky Lucy bebaru ni. Cuba tengok banner yg bergerak-gerak kat bawah ni...





OK..aku dengan sesuka hati aku nak follow blog dia..punya la nak jd 100th follower..sampai aku maki-maki broadband aku sebab slow macam siput babi. Ingat tak dapat dah..mana tau betoi-betoi rezeki aku. Serius aku tak tau dia nak bagi present untuk 100th follower dia (jari cross kat belakang).


Lepaih tuh dia paksa aku letak menatang yang dok gerak-gerak ni kat blog aku (yang ni aku tipu). Cuba scroll blog aku sampai bawah. Nanti hangpa akan tau.


Gadis lentik ni orang Melaka. Dok berhinguih lagi. La ni dia study kat Melaka kot. Isk jenuh aku nak terang semua. Hangpa tanya la dia sendiri. Kalau hangpa nak cari model iklan songkok, maaf dia bukan orangnya. Victoria Secret pun dia tolak, ni kan pulak  iklan songkok. kalau hampa rasa berkenan dan nak tackle dia cuba p blog dia Fiza Fizz


Demm!! Kalau muka dia iras-iras Lisa Surihani tobat mak aku dah suruh p meminang dia. Sayangnya jodoh kami tak panjang cuma 5 minit. Takpa aku redha. Maaf IBU, baru ingat nak buat hadiah untuk mu tadi sempena hari ibu. Takpa kita sama-sama sabaq OK.


Sayang IBU..




8 comments:

Abang Zam said...

ahahaha..untung la dapat hadiah..
siap bling2 lagi..hahaha

Akulah Pak Lan said...

Abang Zam:

Hadiah saja..orang tak dpt..

::Mastura Zakaria:: said...

hahahah..bling2 aih...sakan no..

AnakPakZohar said...

congrats.. =)

addy+lynn=adlin said...

dia cantik... padan la ko nak jadi orang ke 100. semoga bukan hadiah je yang ko dapat. :D

Akulah Pak Lan said...

::Mastura Zakaria::
Ada mcm disko x blink2 tuh?

yad'z:
wc

addy+lynn=adlin:
selain hadiah apa yg ang doakn aku dapat?

eila said...

cun...cun...cun

Akulah Pak Lan said...

eila: sygnya muka dia tak mcm lisa surihani