Gadis Lentik

Amaran!!! 
Pastikan anda tidak berwuduk ketika membaca entri ini

Sebenarnya dah lama aku nak buat entri pasai benda ni. Disebabkan aku kekurangan bahan, so aku pun pun kena keluaq  mencari bahan ala-ala Jiraiya dalam manga Naruto (kalau tak kenai, tanya pakcik google. Takan yang ni pun nak kena ajaq).



Gadis Lentik:

Gadis lentik biasanya dapat membuatkan semua jantung lelaki berdegup kencang, calon imam muda menoleh 2 kali dan Salih Yaacob nak tambah yang ke-5 kalau buleh. Biasanya gadis-gadis seperti ini mempunyai bentuk badan yang kononnya ideal bagi seseorang gadis. Berbadan yang kurus, tinggi, paras rupa persis model. Bentuk badan depa ni selalunya jenis-jenis yang tak dak tayar spare. Kalau hangpa jenis gila "American Next Top Model" mesti hangpa dah dapat tangkap. Namun bagi aku, ada sesetengah tempat aku suka dia kurus, ada pulak yang aku suka dia berisi sket. Ikut taste masing-masing.

Jangan tengok gambaq dibawah bersama girlfriend/bini anda!!!





p/s:Ini bukan iklan sabun

Guys..mesti hampa dah tengok lebih dari 2 kali kan gambaq kat ataih? Kalau hangpa kata tak, terpulang la. Tapi depa comei kan? Mungkin la sorang tuh kulit dia tanned sket. Nak buat macam mana, typical melayu.




Kadar kelentikan gadis diukur melalui berapa banyak depa dapat pose sambil buat pinggang depa lentok. Lagi banyak lentok lagi tuh la depa dikatakan lentik. Rasanya laki suka pegang pinggang gadis yang lentok macam ni. 

Ada sesapa nak bantah cakap aku? 

Namun ada jugak gadis yang tak perlu, nak jadi lentik dengan berpakaian "Car Wash Girl". Contohnya macam gadis kat bawah ni.




Kalau ada yang tak setuju dengan aku mungkin hangpa gay yang tak minat perempuan atau Nyah yang jeles tengok gadis lentik.

Baca jugak entry ni Gadis Semasa


13 comments:

tieka said...

ish2...perlu ke jadi gadis lentik seksi2 mcm tu...=.=' jadi mcm lisa ok jugk...

Mohamad Fathi said...

cet... hahaha.. buat2 x nampak..

Akulah Pak Lan said...

tieka:
:) just be yourself

Crew Fathi:
Hahaha..dah bg amaran awal2

Anis Adila Aris said...

eleh..last-last, buat jadi bini yang bertudung litup gak, buka yang lentik-lentik nie..hehe

Eika Azis said...

fyi, aku tgk pic car wash girls tu dgn laki aku. how cool am i?

Eika Azis said...

fyi, aku tgk pic yg diberi amaran itu dengan laki aku. how cool i am!

shafiqabdshukor said...

adeh...
selamat tgk lepas dh abis solat subuh...

Akulah Pak Lan said...

Anis Adila Aris:
Nama pun nak cari bini..

Eika Azis:
mesti laki ang bukak lg time ang tak dak..

shafiqabdshukor:
haha..dah bg amaran awai2

Anonymous said...

ok..tak jadi tido..hahhaha..*tetiba

NuReLLe said...

cehhhh...nak yg lentik je..yg mcm papan gosok baju xnak????

Akulah Pak Lan said...

cik ayin:
pasai pa?

NuReLLe:
buleh jgk..kat rumah i papan gosok baju dah patah

eila said...

sgt gojes...

vampire's lovex said...

lisa je aku rasa x payah nak buat2 lentik..memang sedia maklum body dia semulajadi lentik...pehal aku komen mcm lesbo..gilak !