Last Friday


Holiday,

Nothing much yang aku boleh buat kalau tanpa gadis di sisi. Amin pun dah lama tak balik ke rumah. Susah duduk dengan orang yang kerja oil and gas macam ni. Jarang nak ada kat semenanjung, apatah lagi nak melekat rumah. Selalu yang teman aku berborak adalah Annie. Malam sambutan pra hari Malaysia aku habiskan duduk di rumah sambil menonton tv. Yang tak ada di ruang tamu aku hanyalah Lazy Couch, if not I bet you that I will look like an old man who's waiting for his day to end.

"Free tak Jumaat ni? Guna Adverlets kan?"

"Yup. Free kot. Kenapa bro?"

"Jom ikut bro join event Sony kat Sg Wang."

Luckily Broframestone ada invite aku ke satu event di Sg Wang Plaza. Since there was no plan on my schedule, so I join him to attend that event.



Sony is launching their new W Series of Walkman product of NWZ-W262. Quite good product for those who are very active in sports or who sweet a lot when doing sports. I have a few good reasons to say that this product is GOOD. Orang sekarang gemar mendengar muzik ketika mereka berlari atau pun ketika masuk ke gym.



Berpeluh merupakan perkara normal bagi orang yang bersukan. Kalau yang tak berpeluh tuh itu agak abnormal. Selalunya untuk normal mp3 earplug yang selalu kita guna akan rosak disebabkan air peluh yang terkena ataupun yang termasuk ke dalam earplug tersebut. Water plus with electronic product, of course akan menyebabkan kerosakan.



Tapi tidak untuk product ini. Well this product is water-resistant, so you dont have to worry about it anymore. The most interesting part of it, you can wash it by using tap water if it get dirty. Sound fun right?



This product come with 4 variant of colours and it is affortable for all level of peoples. Grab one if you are the type of people who love listen to music while doing sports.



Aku balik dari event ni bukan dengan tangan kosong. There something else yang aku dapat while attending this event.

"Sorang saja ka?" tanya seorang gadis.

"Datang sorang la. But my friends are waiting me at there." sambil jari aku menunjuk tempat di mana Abg Ben dan Broframestone berdiri.

"You look fit la, did you go to gym before?" tanya dia lagi.

Ramai yang cakap aku jenis yang ke gym, and FYI aku bukan jenis kaki gym. I just do normal regular exercise since kids. That's how I earn this body. Nak kata perfect nampak sangat cerita aku macam tak real plak. Just nice-nice as lelaki maskulin.

"Nope. Tak pernah. Why?" jelas aku yang agak layan tak layan setelah melihat sesuatu pada dada dia.

"I ingat nak ajak you join kelab kitaorang kalau you berminat. Btw this is my card. Can I have yours?" sambil kami bertukar name card.

"Do contact me ok." sambil mengeyitkan mata dia pada aku.

Aku tau dia hanya nak mencari customer. Itu sebab aku tidak pedulikan dia. Tiba-tiba bunyi muzik kedengaran dari pentas utama dan kelihatan sekumpulan gadis wearing a short pants sedang menari. Aku pula mula membayang apa akan terjadi to all those girls kalau ada tiang besi kat tengah-tengah stage.

Published with Blogger-droid v1.7.4

20 comments:

PinKy MoMMa said...

ang ni pi mana mana pun ramai org sangkut ni..ada pakai pelaris kaaa? hahahaha...nina karina?

tak sopping gadget kah? wei betuikah sony tengah gila gila sales?

CikRangers (CR) said...

kalo ada tiang2 besi kat tgh2 stage kan.agak2 pakLan ape yg jadi?kuangkuangkuang...

Azwa Mohamad said...

kuatkan iman pak lan, jangan dok layan pempuan macam tu... huhu
lain kali kalau jumpa minah macam tu, kasi buku lima je... hahah
(^___^)V

Unknown said...

oh earphone cmni mmg bgs kot..tapi mesti mahal kan??aishhh kalau jog kte pky earphone biasa je slama ni..

Namee Roslan said...

heheheh, retiss habis! :D by the way awat tak upload gambar hang dengan ben n framestone? :D

Akulah Pak Lan said...

pinky momma:
mmg laris mcm grg pisang panas. hahaha
sony sale? tak sure plak.

Akulah Pak Lan said...

CR: tah la. agak2 apa yg terjadi erk? hahaha

Akulah Pak Lan said...

miz novexx: isk2 kesian kat dia. lg pun perempuan untuk dibelai mcm kucing bukan untuk dikasari.

Akulah Pak Lan said...

finaz: murah ja. dalam rm299 market price

Akulah Pak Lan said...

namee: gambar aku di band kan dari di upload masuk dalam blog aku. hahaha

Anonymous said...

mesti ada gadis ke? haha..

Tasha said...

membayangkan kalu ada tiang ek. errrkkk

Akulah Pak Lan said...

zoey: harus

Akulah Pak Lan said...

Tasya: yup..dok bayang masa tuh

Ijah EmoTemo said...

ngeh ngeh siap membayangkan tu yg tak menahan. ahah.

nazirah said...

wahh.. untung ar de bdan fit. hee.. la rugi tak join event ni ngee..
tp mcm interest la dgn brgn sony tu huhu

Akulah Pak Lan said...

Ijah:normal kalu bayangkan benda tuh

Akulah Pak Lan said...

nazirah:nanti paklan bg sentuh 5 saat mau?

puteri kasih said...

agaknya berapa banyak koleksi namecard dah ni? kihkihkih

Akulah Pak Lan said...

puteri kasih: dah tak terkira. hehehe